Gyöngyösi telephelyünk adminisztrációs területe erősítése céljából keressük új adminisztrátor kollégánkat, aki a dinamikus, felgyorsult környezetben lendületes és precíz munkavégzésével támogatni tudja csapatunkat.

Érdeklődés esetén várjuk önéletrajzát a jelentkezes@omexom.hu e-mail címre.
A levél tárgyában kérjük megjelölni, hogy melyik pozícióra jelentkezik: „Adminisztrátor Gyöngyös”.
További információ:
Bedő Katalin
HR vezető
jelentkezes@omexom.hu
Feladatok:
Munkaidő nyilvántartásokkal kapcsolatos teendők ellátása
Munkaidő felosztó Excel táblázatok határidőre történő elkészítése, szükség esetén módosítása, egyeztetés az érintettekkel a felmerült kérdésekről (könyvelési, bérszámfejtési terület)
Telephelyi közös kassza kezelése, beérkező számlák előkészítése engedélyezésre, engedélyezés után számlázásra küldése
Munkavállalókkal (fizikai munkavállalókkal főképp) való szoros kapcsolattartás (közérdekű információk átadása – a közösségi platformon is, segítségnyújtás és támogatás a felmerülő kérdésekben)
Munkavállalók foglalkozás-egészségügyi vizsgálatainak nyomon követése, üzemorvossal való kapcsolattartás
Kiléptetéssel-beléptetéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása (nyilatkozatok, dokumentumok kitöltése)
Munkaruházattal kapcsolatos teendők ellátása
Excel nyilvántartások naprakész vezetése
A vállalatirányítási rendszer használata, megrendelések rögzítése
Számlákkal kapcsolatos előkészítő feladatok ellátása (teljesítés igazolások, beruházási igények, kiértesítési levelek, számlák továbbítása a pénzügyi-számviteli osztály felé)
Szükség esetén szállásigényekkel kapcsolatos adategyeztetés
Telephely működésével kapcsolatos feladatok ellátása (rendelések, takarítás megszervezése, postázások)
Céges rendezvények szervezésében való aktív részvétel
Kapcsolattartás a különböző cégen belüli osztályokkal
Elvárások:
Érettségi és releváns középfokú végzettség (bér-vagy tb ügyintéző, egyéb személyügyi, esetleg pénzügyi-számviteli)
Microsoft programok ismerete (különösképpen Word, Excel, levelező program)
Segítőkész, türelmes, támogató és kedves személyiség
Jó kommunikációs képesség
Precíz munkavégzés, felelősségteljes munkavégzési attitűd
Előnyt jelent:
Business Central vállalatirányítási rendszer ismerete
1-2 év hasonló területen szerzett tapasztalat
Amit kínálunk:
Versenyképes juttatási csomag (cafeteria, mozgóbér, egészségbiztosítás, bejárás támogatás)
Teljesítményarányos prémium
Modern, komfortos munkakörnyezet
Albérlettámogatás (feltételek fennállása esetén)
Folyamatos szakmai fejlődés biztosítása (képzések, tréningek támogatása).