Adminisztrátor – Gyöngyös

Gyöngyösi telephelyünk adminisztrációs területe erősítése céljából keressük új adminisztrátor kollégánkat, aki a dinamikus, felgyorsult környezetben lendületes és precíz munkavégzésével támogatni tudja csapatunkat.

Érdeklődés esetén várjuk önéletrajzát a jelentkezes@omexom.hu e-mail címre.
A levél tárgyában kérjük megjelölni, hogy melyik pozícióra jelentkezik: „Adminisztrátor Gyöngyös”.

További információ:
Bedő Katalin
HR vezető
jelentkezes@omexom.hu

Feladatok:

  • Munkaidő nyilvántartásokkal kapcsolatos teendők ellátása

  • Munkaidő felosztó Excel táblázatok határidőre történő elkészítése, szükség esetén módosítása, egyeztetés az érintettekkel a felmerült kérdésekről (könyvelési, bérszámfejtési terület)

  • Telephelyi közös kassza kezelése, beérkező számlák előkészítése engedélyezésre, engedélyezés után számlázásra küldése

  • Munkavállalókkal (fizikai munkavállalókkal főképp) való szoros kapcsolattartás (közérdekű információk átadása – a közösségi platformon is, segítségnyújtás és támogatás a felmerülő kérdésekben)

  • Munkavállalók foglalkozás-egészségügyi vizsgálatainak nyomon követése, üzemorvossal való kapcsolattartás

  • Kiléptetéssel-beléptetéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása (nyilatkozatok, dokumentumok kitöltése)

  • Munkaruházattal kapcsolatos teendők ellátása

  • Excel nyilvántartások naprakész vezetése

  • A vállalatirányítási rendszer használata, megrendelések rögzítése

  • Számlákkal kapcsolatos előkészítő feladatok ellátása (teljesítés igazolások, beruházási igények, kiértesítési levelek, számlák továbbítása a pénzügyi-számviteli osztály felé)

  • Szükség esetén szállásigényekkel kapcsolatos adategyeztetés

  • Telephely működésével kapcsolatos feladatok ellátása (rendelések, takarítás megszervezése, postázások)

  • Céges rendezvények szervezésében való aktív részvétel

  • Kapcsolattartás a különböző cégen belüli osztályokkal

Elvárások:

  • Érettségi és releváns középfokú végzettség (bér-vagy tb ügyintéző, egyéb személyügyi, esetleg pénzügyi-számviteli)

  • Microsoft programok ismerete (különösképpen Word, Excel, levelező program)

  • Segítőkész, türelmes, támogató és kedves személyiség

  • Jó kommunikációs képesség

  • Precíz munkavégzés, felelősségteljes munkavégzési attitűd

Előnyt jelent:

  • Business Central vállalatirányítási rendszer ismerete

  • 1-2 év hasonló területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Versenyképes juttatási csomag (cafeteria, mozgóbér, egészségbiztosítás, bejárás támogatás)

  • Teljesítményarányos prémium

  • Modern, komfortos munkakörnyezet

  • Albérlettámogatás (feltételek fennállása esetén)

  • Folyamatos szakmai fejlődés biztosítása (képzések, tréningek támogatása).