Főoldal Állás Adminisztrátor – műszaki, logisztikai támogató

Adminisztrátor – műszaki, logisztikai támogató

munkatársat keresünk azonnali belépéssel az Omexom Magyarország Kft. egri telephelyére.

 

 Feladatok:

·         Projektvezetői adminisztráció ellátása

·         Árajánlatok, szerződések előkészítése, kapcsolattartás a megrendelőkkel, alvállalkozókkal

·         Projektek anyagrendelése, számlák rögzítése

·         Nyilvántartások naprakész kezelése

·         A hatáskörébe tartozó dokumentumok kezelése, tárolása és megőrzése, integrált irányítási rendszer szerinti munkavégzés, dokumentálás

·         feladatait érintően a cég SAP és DMS rendszerének ismerete és alkalmazása

 

Elvárások:

·           Középfokú végzettség, legalább 3 év gyakorlat

·           Office 365 felhasználói szintű ismerete (Excel, Word)

·         Terhelhetőség

 

Előny: gazdasági végzettség, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

 

Amit kínálunk:

·         Versenyképes jövedelem

·         Teljesítményorientált prémium

·         Cafetéria

 

Érdeklődés esetén várjuk önéletrajzát és motivációs levelét az omexom@omexom.hu e-mail címre.

« Állás

Kapcsolat

Törökbálint központ

Tel: +36 (23) 501 100

Fax: +36 (23) 501 125

omexom@omexom.hu

Telephelyek

Kapcsolatfelvétel

Ez a weboldal az Ön kényelmes böngészésének érdekében cookie-kat használ. Elfogadom További információ